• Carnet de notes

    LES CH'TIS PEUVENT COMPRENDRE !!!!!!

    (mais les autres peuvent essayer de comprendre la langue...

    ce sera simplement un peu plus long à déchiffrer mais la chute vaut l'effort !)

    > > > Nénesse viens ichi ! ! !

    Viens ichi tout t'suite ! ! ! 


     I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !

     
     - Ouais p'pa ! ! !

     
    > > > -Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! !

    J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ?

    Mais qu'est c'qui ch'passe ?


    - Mais pap..


    - Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !


     - Papa ch ...


     - Tais teu quin j'te parle ?..

    Mais qu'est c'qui s'passe ? ?

    Deux in calcul ! ! !

    zéro in histoire ! ! !

    Zéro in géographie,

    mais qu'est c'qui s'passe ?

    Té fais eune collection d'zéros ? ?


     - Pap..


     - Tais-te quin j'te parle ! ! !

    Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier ! ! Bravo ! ! !


     - Papa ch'est..


    - Tais teu j'té dis ..

    Té pal'ras quin qu'j'arai fini !

    Malpoli ! !

    J'continue ! !

    J'lis : N'apprends pas ses leçons !

    Fait l'imbécile en classe ! ! !

    Se prend pour la malice incarnée.

    Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !

     
    Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?...

    T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère ??

    Ou quoi ? ?

    Et la ?, et la ? alors, ? la ? ,

    ch'est l'cerisse sur eul Macdo :

    Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie

    pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle .....! !

    !
    Mais qu'est c'qui spasse ? ?

    Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ????

    Té peux m'espliquer ? ? ?


     Qu'est c'que t'as à réponte à cha ?

    Hein ?

    T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ? 


     - Papa ! !

    Té m'laiches pas parler,

    ch'est pas l'mien d'carnet d'notes,

    ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier,

    in ringeant l'gernier, avec maman

    « Les bienfaits du rirezoizeaux de nos jardins »

    Tags Tags : , , , ,
  • Commentaires

    1
    bob69
    Vendredi 22 Mars 2019 à 17:20
    coucou Rose . merchi pou r ' tinpage
    2
    Vendredi 22 Mars 2019 à 20:06

    Oh, elle est trop bonne, un grand merci.

    Bisous.

    3
    Denise
    Samedi 23 Mars 2019 à 11:48
    J adore !!!
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :